Suomi
Gamereactor
uutiset
Redfall

Arkane koettaa hankkiutua eroon Redfallin vaatimuksesta olla alati verkkoon kytkettynä

Pelinkehittäjä on tekemässä U-käännöstä kalkkiviivoilla.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

On olemassa muutamia pelisuunnitteluratkaisuja, joista ei oikein koskaan ole pidetty. Yksi on päälle käyvä mikromaksujen tyrkyttäminen, ja se toinen on sitten vaatimus olla jatkuvasti verkkoon kytkettynä, vaikka ei verkossa edes pelaisi.

Jatkuvaa verkkoyhteyttä vaatii muun muassa Arkanen 2. toukokuuta julkaistava Redfall. Nyt sitten Eurogamerille puhunut peliohjaaja Harvey Smith on paljastanut, että jatkuvan verkkoyhteyden vaateesta yritetään päästä eroon. Syy miksi ominaisuus alun perin mukaan laitettiin liittyy pelaajien liikkeiden jäljittämiseen, jolloin tavallisimpiin ongelmakohtiin pystyttäisiin puuttumaan nopeasti.

"There are people who live in places where there are outages or their broadband is shitty, or they're competing with their family members, because their mum's streaming a movie or their brother's on another device. And so I think it is a legitimate critique."

"And we have already started work to address this in the future. We have to do some things like encrypt your save games and do a bunch of UI work to support it. And so we are looking into - I'm not supposed to promise anything - but we're looking into and working actively toward fixing that in the future."

Redfall
HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä